Co zrobić by skorzystać z Programu Indywidualnej Analizy Diety?
Z Programu Indywidualnej Analizy Diety mogą korzystać wyłącznie zarejestrowani użytkownicy serwisu Twojadieta.pl posiadający aktywny abonament. By korzystać z programu użytkownik musi zalogować się do systemu wpisując swój login i hasło (wybrane w trakcie rejestracji).
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem i chcesz się zalogować kliknij tutaj
Jak się zarejestrować?
By zostać użytkownikiem serwisu Twojadieta.pl należy wypełnić formularz rejestracyjny. Jeśli chcesz się zarejestrować kliknij tutaj
Wybrane podczas rejestracji login i hasło są wykorzystywane przez użytkownika w całym serwisie Twojadieta.pl
Czy aby korzystać z Programu Indywidualnej Analizy Diety wystarczy się zarejestrować?
Nie. Z Programu Indywidualnej Analizy Diety mogą korzystać wyłącznie użytkownicy serwisu Twojadieta.pl, którzy posiadają aktywny abonament. By dowiedzieć się jak wykupić abonament kliknij tutaj.
Kiedy następuje aktywacja usługi?
Usługa zostaje aktywowana w chwili wpłynięcia opłaty abonamentowej na konto Poradni Żywieniowej Food Line. Jednocześnie na podany w formularzu rejestracyjnym adres e-mail wysyłany jest list informujący o wpłynięciu opłaty i aktywacji usługi. Jeśli użytkownik w formularzu rejestracyjnym podał numer swojego telefonu komórkowego to informacja o aktywacji usługi przesyłana jest także w postaci wiadomości tekstowej SMS.
Okres abonamentowy liczony jest dopiero od dnia pierwszego zalogowania się użytkownika w Programie.
Co zrobić gdy zapomnę loginu lub hasła dostępowego?
Gdy zapomnisz jaki jest Twój login lub hasło dostępowe wyślij mail na adres: programy@twojadieta.pl w tytule listu wpisując: "Zapomniane dane".
W treści listu wpisz adres e-mail podany w formularzu rejestracyjnym oraz swoje imię, nazwisko i adres podane na przelewie. Jeśli pamiętasz podaj także login, którego używasz w serwisie Twojadieta.pl. Po sprawdzeniu Twoich danych na podany w formularzu rejestracyjnym adres e-mail prześlemy zapomniane hasło dostępowe lub hasło wraz z loginem.
Jak zapłacić za usługę z zagranicy?
Płatność za usługę dokonywana jest za pomocą przelewu na konto bankowe. Nie ma więc znaczenia w jakim kraju mieszka osoba chcąca wykupić abonament. Sposób korzystania z usługi dla osób z zagranicy jest taki sam, jak dla użytkowników z Polski.
Na koniec każdego Klienta posimy o oce- nienie
naszego Progra- mu w skali od 0 do 10 Jesteśmy dumni z wyniku!
ŚREDNIA OCENA PROGRAMU OPIEKA
to 9,4 pkt !
PRZEKONAJ SIĘ ILE MOŻESZ Z NAMI SCHUDNĄĆ
Każdy z nas jest inny i dlatego trochę inaczej reaguje na dietę. Jeste- śmy jednak dumni z tego, że od początku istnienia naszego Programu KAŻDY kożstający z niego Klient schudł! A oto statystyki:
PO 4 TYGODNIACH:
ŚREDNIA UTRATA KILOGRAMÓW
- 4,2 kg
ŚREDNIA UTRATA CM W PASIE
- 5,6 cm
ŚREDNIA UTRATA CM W BIODRACH
- 3,7 cm
Co piszą nasi Klienci:
"Ten program spełnił moje oczekiwania - uwierzyłam, że mogę schudnąć i już teraz wiem, że będę chudła."
Iza z Warszawy, lat 33
"Program OPIEKA to moim zdaniem bardzo skuteczna pomoc przy odchudzaniu (...)" Beata J., lat 42
"Program spełnił moje oczekiwania a nawet więcej i był wart swojej ceny. Już polecam ten system moim przyjaciółkom."
Zadowolona Małgorzata z Łodzi, lat 37
"(...) program spełnił moje oczekiwania. Cena jest spora, ale z drugiej strony wydatek ten jest jednorazowy, a w zamian otrzymałam dietę, która jest dopasowana w 100% do moich upodobań i stylu życia. A na dodatek mogę ją w przyszłości ponownie zastosować. "
Anna K., lat 20, studentka z Krakowa
"(...) stałe wsparcie i możliwość kontaktu z dietetykiem są dodatkowym bodźcem zachęcającym do przestrzegania zasad diety."
Beata J., lat 42
"Dla mnie dieta była smaczna, posiłki wystarczające, nie odczuwałam głodu" Ewa z Warszawy, lat 45
(C) Copyright Poradnia Żywieniowa FOOD LINE 2000-2007
Wszystkie zdjęcia i artykuły zamieszczone na tych stronach są chronione prawami autorskimi.
Kopiowanie i używanie do innych celów bez pisemnej zgody redakcji zabronione.