| |
Analiza - Najczęściej zadawane pytania
Co zrobić by skorzystać z Programu Indywidualnej Analizy Diety?
Z Programu Indywidualnej Analizy Diety mogą korzystać wyłącznie zarejestrowani użytkownicy serwisu Twojadieta.pl posiadający aktywny abonament. By korzystać z programu użytkownik musi zalogować się do systemu wpisując swój login i hasło (wybrane w trakcie rejestracji).
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem i chcesz się zalogować kliknij tutaj >>>
Jak się zarejestrować?
By zostać użytkownikiem serwisu Twojadieta.pl należy wypełnić formularz rejestracyjny. Jeśli chcesz się zarejestrować kliknij tutaj >>>
Wybrane podczas rejestracji login i hasło są wykorzystywane przez użytkownika w całym serwisie Twojadieta.pl
Czy aby korzystać z Programu Indywidualnej Analizy Diety wystarczy się zarejestrować?
Nie. Z Programu Indywidualnej Analizy Diety mogą korzystać wyłącznie użytkownicy serwisu Twojadieta.pl, którzy posiadają aktywny abonament. By dowiedzieć się jak wykupić abonament kliknij tutaj >>>
Kiedy następuje aktywacja usługi?
Usługa zostaje aktywowana w chwili wpłynięcia opłaty abonamentowej na konto Poradni Żywieniowej Food Line. Jednocześnie na podany w formularzu rejestracyjnym adres e-mail wysyłany jest list informujący o wpłynięciu opłaty i aktywacji usługi. Jeśli użytkownik w formularzu rejestracyjnym podał numer swojego telefonu komórkowego to informacja o aktywacji usługi przesyłana jest także w postaci wiadomości tekstowej SMS.
Okres abonamentowy liczony jest dopiero od dnia pierwszego zalogowania się użytkownika w Programie.
Co zrobić gdy zapomnę loginu lub hasła dostępowego?
Gdy zapomnisz jaki jest Twój login lub hasło dostępowe wyślij mail na adres: programy@twojadieta.pl w tytule listu wpisując: "Zapomniane dane".
W treści listu wpisz adres e-mail podany w formularzu rejestracyjnym oraz swoje imię, nazwisko i adres podane na przelewie. Jeśli pamiętasz podaj także login, którego używasz w serwisie Twojadieta.pl. Po sprawdzeniu Twoich danych na podany w formularzu rejestracyjnym adres e-mail prześlemy zapomniane hasło dostępowe lub hasło wraz z loginem.
Jak zapłacić za usługę z zagranicy?
Płatność za usługę dokonywana jest za pomocą przelewu na konto bankowe. Nie ma więc znaczenia w jakim kraju mieszka osoba chcąca wykupić abonament. Sposób korzystania z usługi dla osób z zagranicy jest taki sam, jak dla użytkowników z Polski.
|